wideo produktowe

Film produktowy to krótka reklama wideo w Internecie o produkcie. Celem filmu jest wzbudzenie większego zainteresowania produktem, przekazanie ludziom większej ilości informacji o produkcie i zachęcenie ich do zakupu. Filmy o produktach trwają zwykle od jednej do dwóch minut.

Projekt filmu produktowego będzie zależał od tego, do jakiego rodzaju działalności jest przeznaczony:

  • W przypadku firm B2B będzie mniejszy nacisk na opowiadanie historii, a większy na funkcje, ceny i korzyści.
  • W przypadku firm zajmujących się handlem detalicznym lub e-commerce należy położyć większy nacisk na opowiadanie historii z naciskiem na wrażenia klientów.

Czym jest video produktowe?

Filmy produktowe to krótkie, informacyjne filmy, które służą do sprzedaży produktów. Zapewniają konsumentom sposób, aby dowiedzieć się więcej o produkcie i podjąć świadomą decyzję przed wydaniem na niego pieniędzy.

Filmy produktowe może tworzyć każdy, kto ma aparat i oprogramowanie do edycji. Nie muszą być profesjonalne czy wysokiej jakości, ale powinny prezentować rzetelną opinię o produkcie.

Film produktowy różni się od treści promocyjnych, ponieważ jest obiektywny i skupia się wyłącznie na produkcie – co robi, jak działa, jakie są jego cechy. Nie zawiera żadnych treści promujących markę ani treści promocyjnych firmy, która utworzyła film.

Rodzaje filmów produktowych

Filmy produktowe to świetny sposób na pokazanie produktu na różne sposoby i przybliżenie klientowi tego, czego powinien szukać.

Filmy produktowe mogą być wykorzystane do czegoś tak prostego, jak firma, która chce zaprezentować swój nowy produkt, lub mogą być wykorzystane dla firmy, która musi przekazać zaawansowane funkcje technologiczne. Najlepsze w tych filmach jest to, że można je tworzyć przy praktycznie każdym budżecie.

Filmy produktowe to także świetny sposób dla firm na ciekawe i angażujące wykorzystanie ich produktów. Tworzą nowe emocje i zainteresowanie produktami, co prowadzi do ogólnej sprzedaży większej liczby jednostek.

Jak wykonać dobre produktowe wideo?

Wideo to jeden z najskuteczniejszych sposobów reklamowania produktów przez firmę. Aby stworzyć udany film, firmy muszą podjąć kilka kroków.

Film powinien być zwięzły i jasny, aby widz zrozumiał, o co w nim chodzi, bez konieczności wielokrotnego oglądania. Główne przesłanie powinno być jasne i mocne w angażujący sposób. Czas trwania filmu nie powinien przekraczać trzech minut, w przeciwnym razie ludzie nie obejrzą go ani nie znudzą się i nie klikną ze strony.

Film powinien mieć wysokiej jakości efekty dźwiękowe i wizualne, aby można go było oglądać na wszystkich typach ekranów. Muzyka w tle powinna być optymistyczna i chwytliwa, ponieważ sprawi to, że widz będzie bardziej podekscytowany oglądaniem całego filmu, a także rozwinie znajomość marki z ich produktem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *